Właściciele nieruchomości, u których występuje rozbieżność pomiędzy stanem faktycznym użytkowanej nieruchomości, a danymi ujętymi w informacjach podatkowych złożonych w Urzędzie Gminy Gdów proszeni są o ich aktualizację w terminie 1 miesiąca od daty podania do wiadomości treści niniejszego pisma (daty zebrania wiejskiego w danej miejscowości).
W szczególności dotyczy to faktycznej powierzchni użytkowej budynków lub ich części oraz sposobu ich wykorzystania ( na cele mieszkalne lub związane z działalnością gospodarczą). Powierzchnie garaży wolnostojących ujmuje się w dziale D.3 wiersz 5 ( rubryki odpowiednio 62 lub 63,64,65 informacji podatkowej).
Po upływie wyznaczonego wyżej terminu Urząd będzie dokonywał weryfikacji podanych przez podatnika informacji z danymi wynikającymi z ewidencji gruntów i budynków, a w razie zaistnienia wątpliwości będzie wdrażał postępowanie podatkowe i kontrolne stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa ( t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 749).
Informacje podatkowe można składać u sołtysa, w Urzędzie Gminy - pok. Nr 4 lub za pośrednictwem poczty.
W razie wątpliwości można kontaktować się z pracownikiem Urzędu Gminy pod nr telefonu 12/288-94-50