Menu

Witamy, dzisiaj jest Sunday, 22 December 2024 r. Imieniny: Bożeny, Drogomira i Zenona
RSS

Aktualności

  • Saturday, 10 November 2012 r., Informacje

    Informacja dla właścicieli nieruchomości!

    Właściciele nieruchomości, u których występuje rozbieżność pomiędzy stanem faktycznym użytkowanej nieruchomości, a danymi ujętymi w informacjach podatkowych złożonych w Urzędzie Gminy Gdów proszeni są o ich aktualizację w terminie 1 miesiąca od daty podania do wiadomości treści niniejszego pisma (daty zebrania wiejskiego w danej miejscowości).

    W szczególności dotyczy to faktycznej powierzchni użytkowej budynków lub ich części  oraz sposobu ich wykorzystania ( na cele mieszkalne lub związane z działalnością gospodarczą). Powierzchnie garaży wolnostojących ujmuje się w dziale D.3 wiersz 5 ( rubryki odpowiednio 62 lub 63,64,65 informacji podatkowej).

    Po upływie wyznaczonego wyżej terminu Urząd będzie dokonywał weryfikacji podanych przez podatnika informacji z  danymi wynikającymi z ewidencji gruntów i budynków, a w razie zaistnienia wątpliwości będzie wdrażał postępowanie podatkowe i kontrolne stosownie do  przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa ( t.j. Dz.U. z 2012 r.  poz. 749).

    Informacje podatkowe można składać u sołtysa, w Urzędzie Gminy - pok. Nr 4 lub za pośrednictwem poczty.

    W razie wątpliwości można kontaktować się z pracownikiem Urzędu Gminy pod nr telefonu 12/288-94-50

    PRZYKŁADOWY SPOSÓB WYPEŁNIENIA INFORMACJI

Galeria

Do góry Powrót